Kizlar bakanlık kurumunda çalışıyorum 3aylik rapor aldım gece nöbeti tutamaz düşük riski var diye ,simdi de 16.hafta ve 24.hafta arası tutma zorunlulugum var diyorlar yoksa heyetten rapor getir diyorlar , simdi hamilelerin çalışma saatti günlük 7bucuk saati aşamaz ama gece nöbeti 16saat oluyor beni 16saat calistirabilirler mi ?