Duyguynrky
Bebiştendir :) oraya doğru dönükse eğilip kalkmanda oturmanda baskı yapıyordur. Ama dayanılmayacak düzeydeyse git doktoruna canım. Akıntın lekelenmen varsa bekleme zaten. Benim de hep ağrırdı sağ kasığım baskı gibi elimle dokunamazdım ama oğluşun kendisi ordaydı yer değiştirince hafifliyordu ama genel olarak hep sağdaydı