Betulll1996 Kızlar bende gebelik şekeri çıktı 29 haftalığız gebelik sekeri olan anneler kaçıncı hafta doğum oldu sezeryan mı normal mi. Korkuyorum hemşire beni biraz korkuttu
ElifTzl Betulll1996 Korkma canim diyet ogun sonrasi yuruyus ve bol suyla ben kontrol altina aldim insulin vs gerek kalmadi.33haftalik olduk cok sukur her sey yolunda
oznursari Bende önceden de vardı gebelikte sıkı takip yapıyorum 8. Haftadan itibaren. Şimdilik sınırdayım izlem altındayım ama büyğk ihtimalle insülin vereceğim dedi doktor. Siz ölçüm yapıyor musunuz?
Naz1616 Betulll1996 açlık 130 larda tokluk 180 200 arası çıkıyordu diyet yaptigim halde 3 gündür sadece gece 4 doz insülun verdi vuruyorum bakalım 1 hafta sonra tekrar 3 gün takip edip kontrole gidicem sizin kaç çıkıyor
Betulll1996 Naz1616 hımm senin bayağı yüksek çıkıyor açlığın kuzu. Benimde açlık 95 en yüksek 105 gördüm toklukta Amman. Aman yükseliş görmedim kaçamak yapmadıysam eğer