Zeyzeyp Kızlar yurtiçi telefonlarda bi süre sonra imei bitiyor ya tekrardn Türkiye’de atılıyor mu telefonu tekrardn kullanılıyor mu bilen veya kullanan imei attıran varmı bilgisi olan yardımcı olur musunuz
Sebiha0135 Zeyzeyp ben attırdım yurtdışından gelme telefona bir kere attırdım kullanıyorum uzun zamandır