Ao526- yesildunya Bizde ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı, ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi derler 😂 Benimde hep ekşili, tuzlu şeyler istedi 😂 Tatlıya karşı iştahsızlığım başlamıştı 😂 Ama bebiş erkek geliyor 😂😂 Tamamen hurafeymiş 😂😂