Genetik olarak 6 parmaklı olmak kusur değil.Hatta baskın gen.Nasıl ki siyah saç,kahverengi göz geni baskınsa bu altıparmak olayı da öyle.Öncelikle bunu kusur gibi görmemen adına açıklamak istedim.doktorun yönelmdirmesine göre aldırabilir veya zamaana bırakabilirsiniz