emineakcan01 Tüm pahalı kremlerin tek numarası nemlendirmesi çok para vermeye gerek yok ben eczaneden özel karışım alıyorum kakao yağı arada da kantaron sürüyorum siz de bu tarz doğal yağlar alabilirsiniz