Tubabora Kızlar selam 18+4 haftalık gebeyim bekin dünden beri çok ağrıyor kalçamın üstü tam ortası biraz erkenimi başladı bel ağrım karnımda geriliyor oda bebeğin büyümesi ile ilgili çalışıyorum sabah çok etken kalmıyorum doğru düzgün dinletemiyorum ondanmıdır yaşayan varmıdır Cuma doktora gidecem
Yogurtlupilav Tubabora bende erken kalkıyorum, çalışıyorum ve fazla ayakta kaldığımda bende de oluyor. Ama fazla yattığımda da ağrıyor belim. Yogada yaptığımız hareketler rahatlatıyor sadece, kasların kuvvetsizliğinden diye düşünüyorum o yüzden..
mucizemizibekliyoruzz Tubabora dikkat edin aman haftanız erken. Sürekli devam ederse sancı gibi vurursa mutlaka doktora bildirin. Kas ağrısı falan olan bel ağrısıysa normaldir tabi.
NazliBlt Normal mi bilmiyorum ama benimde çok erken başladı bel ağrılarım şuan 20. Haftamdayım hala da ağrıyor biraz fazla yürüdüm mü belimden sağ ayağıma ağrı vuruyor uyumadan da geçmiyor. Annemler erkek çocukta bel ağrısı normal dediler doktoruma da söyledim normal dedi ama yine de sor 😊
Tubabora NazliBlt benimde erkek canım söylediklerinin aynısı bendede var 😊ne olacak bu halimiz Cuma gidip soracam sağol canım
Tubabora Yogurtlupilav yoga yapmıyorum ben sen evde kendin mi yapıyorsun canım ani bi ters hareket yaparım korkuyorum eve gidince hiç halim kalmıyor🤪
Yogurtlupilav Tubabora yok ona mümkün değil cesaret edemem, tavsiyede etmem. Hamile yogası kursuna gidiyorum, haftada 2 gün bile gayet iyi geliyor.
Tubabora mucizemizibekliyoruzz Cuma gidecem inşallah ama benim hamile kalmadan öncede aynı ağrılarım vardı bakalım ne diyecek
eslemin_annesi Ben şuan 16+3 haftalıgım 1 ay oluyor bel agrısı cekiyorum halen devam ediyor rahat bi uyku uyuyamıyorum kalcama kramp griyor ilk kızımda son ayımda olurdu bu cok zorluyor Allah yardımcımız olsun