MerveZengi preeklampsi genelde hamileliğin bi tık ilerç dönemlerinde ortaya çıkan, bebeğin vücudu zehirlemesi diye tabir edilen gebelik zehirlenmesi. Tansiyon yükselir, idrarda protein, kreatinin yakalnır, ileri seviyelerde baş dönmesi, ödem, gözlerin önünde siyah parçalar uçuşnasımgibş belirtileri oluyor, müdahale isteyen bir durum, erken doğum gerekebiliyor. İkili test ise bambaşka, gebeliğin 12 hafta civarlarında yapılan ve bebekteki kromozomal tespitleri yapmaya çalışan bir test. Eğer ki fetal DNA uaptı iseniz ikili gerek yok derler, benim doktorum öyle dedi en azından ben ikili - üçlü hiçvirini yaptormadım nifty yaptırmış idik