Beyza55- Ya imdaat! Ben daha 11 haftalık hamileyim ama kilo alıyorum özellikle yüzüm şişti neden böyle oluyor doktorum normal falan dedi ama daha şimdiden ne kilosu 🥺
emineakcan01 Kaç kiloyla hamile kaldığına bağılı zayıflar daha fazla alıyor bir de tuz tüketimini kontrol altına almalısın.
emineakcan01 Beyza55- tuz ödem yapar gebelikten dolayı ödem atıcı çaylar içemiyoruz ilerleyen aylarda tuzu bıraksak bile vücut ödem yapacak o yüzden tuzu mutlaka azaltmalısınız şeker tuzdan daha masum emin olun gebelikte tansiyonu yükseltiyor tuz tansiyon çok riskli
Beyza55- emineakcan01 tuzu bir bırakıp deneyeyim yüzüm inecek mi ama daha bu aydan şişmesi insanı psikolojik olarak çökertiyor gerçekten