Yemek yerken daha yarısında doymadan karnıma kramp girmeye başlıyor 17 haftalık hamileyim. Normal mi bu şekilde olması bi sonraki kontrolüme de 1 ay var doktora sormak için. Başına gelen varmı . Herkesin iştahı açılıyor bu haftalarda ben yiyemiyorum sanki bıçak saplanıyor gibi