Sehersngl Kızlar bu haftalarda bel ağrısı normal mi kemiklerim ağrıyor adeta. Bel ağrısından kımıldayamıyorum oğlum yoğun bir grip geçiriyor sanırım bana da bulaştırdı neredeyse ruhumu teslim edicem ya ne yapabilirim ağrılarımı hafifletmek için.
piiremsesinannesiii Sehersngl çok geçmiş olsun canım bende 33 haftamdayım ve ölüyorum kalça ve bacak arası ağrımdan
egesmommy Sehersngl bende senin gibiyim hatta çatı ağrısıda çok fazla yaşıyorum doktorum uzan sadece dedi boş bulduğum her an uzanıyorum bende
Kahvecekirdegi Sehersngl bende 34 hastalığım perşembe gününden beri çekiyorum yok böyle bişey inanılmaz kötüyüm. Doktora gittim benim influenza pozitif çıktı sizinki de öyledir bencee. Bu dönemde hasta olan ya korona ya influenza. Doktor ilaç da yazamadı parol içiyorum agrı ve ateş için o iyi geliyor biraz. Onun dışında da evde bildiğimiz şeyler bıl sıvı c vitamini dinlenme umarım geçer artık hiç geçmeyecek gibi geliyor
Sehersngl piiremsesinannesiii çok teşekkür ederim canım. Sana da çok geçmiş olsun. İnşallah atlatırız bugünleri de. Valla yaklaştıkça günler zorlanıyorum artık.
Sehersngl egesmommy evet bana da doktorum öyle dedi canım çatı ağrısı bende de var. Bir de bel ağrısı ile birleşince off her fırsatta dinlenmeye çalışıyorum zor olsa da.
Sehersngl Kahvecekirdegi çok geçmiş olsun. Bilmiyorum gitmedim ben henüz ama dün parol içtim bugün iyiyim sadece boğazım ağrıyor ara ara bakalım kötü olursam giderim bende.