Ahh kuzum yaaa çok geçmiş olsun. Çok yükseldiyse fototerapi yaparlar hastane de zaten ya da suni besleme ancak tekrarını önlemenin yolu emzirmek ayaklarının altına vurarak kulağını okşayarak vs uyandırmak memede de uyuyordur sürekli uyandıracaksın, sık besleyeceksin hemşire veya doktorun bilgilendirecektir zaten :/ buradan çok farklı yanıtlar alabileceğini sanmıyorum