gayecam Kızlar bugün kontrolüm vardı ve tarih aldım🤰🏻 Şuan 36+3 teyiz veeee 29 Mart bir aksilik olmazsa yatışım var. Sizler ne durumdasınız ?
PeraVeAnnesi34 tazecikannee biz 35 olduk 36 da günümüz var sizce benim de Nisan dört beş gibi mi gün verilir 😍
gayecam Yuliaece içim içime sığmıyor gerçekten gününü bilince daha bir Farklı oluyormuş 🙈 şimdi bütün duyguları bir arada yaşıyorum 😂 panik,heyecan,korku,mutluluk 🥰
PeraVeAnnesi34 gayecam ayy çok heyecanlı bizde 35 olduk 36 da randevumuz var gün verilecek sizce benim de nisanın ilk haftası dört beş gibi mi olur günüm 🤭
gayecam PeraVeAnnesi34 bana bu sabah 1 Nisan yatış yapalım dedi doktorum. Sonra aradı ve 29 marta alalım tam 38 de yapalım dedi. Çok heyecanlandım gerçekten . Yüksek ihtimal sezaryen olacaksa size de bu tarihler verebilir 🙈🌸
PeraVeAnnesi34 gayecam evet benimde sezeryan olacak 🥰sanırım dediğiniz gibi benim de Nisan dört beş gibi verilir galiba çok heyecanlı 😍sağlıkla gelsinler
gayecam PeraVeAnnesi34 sağlıkla gelsinler de gününü artık düşünemiyorum gerçekten😇 yüksek ihtimal evet 36 da zaten vermeye başlıyorlar gün 🙈 bende nisan olsun istemiştim çok güzel bence nisan bebeği ❤️❤️
PeraVeAnnesi34 gayecam bende çok istiyorum Nisan beş falan çünkü bende Nisan beş doğumluyum 😻artık size 29 Mart gelmez vakit geçmez hiç 🤭
gayecam PeraVeAnnesi34 asla geçmezzzzzz hele ki son günü falan düşünemiyorum 🙈 bir de oğluşum hiç yüzünü göstermedi bize doğru düzgün. İnsan merak ediyor nasıl bir şey çıkacak acaba diye😂
Senacnl gayecam 37 yim haftaya kontrole gidicem gün vericek dr sezeryan için bakalım sağlıkla hayırlısıyla alalım kucağımıza 💓
gayecam Senacnl ayyy inşallah sağlıcakla kucağına alırsın ❤️🌸 bize de haber ver muhakkak tarihini bol bol dua ederiz 🤲🍀