20 haftalık gebeyim yaklaşık 3 4 gündür adet ağrısı gibi ağrımın olması normal mi ? Ağrı kasığıma vuruyor kan ve ya herhangi bir leke yok.
(Hastaneye ulaşımım zor olan bir yerde olduğum için soruyorum eşim askeri personel ve hastaneye götürecek kimsem yok.)