Rumirum Mrlsoykrn seni korkutmak istemem ama benim ilk hamileliğim öyleydi bel ağrısından hareket edemez hale gelmiştim düşük yaptım dikkatli ol her ihtimale karşı özellikle kanaman varsa kesinlikle doktora git
Mrlsoykrn Rumirum çok şükür cnm kanama yok ama doğrulamıyordum dinlendim biraz iyim şimdi devap ederse doktora giderim