Merhaba hanımlar ben 12.haftamdayım ikili test vaktim geldi mhrs den girip baktım şansıma ikili test randevusu buldum ve aldım salı gününe fakat burda okuduğum kadarıyla hep ilk doktor muayenesi olunuyor doktor sistem açıp yönlendiriyor öyle alınıyor randevu diye okudum ben direk alınca ve ilk defa gidicem bu hastaneye ikili teste kabul edilmeme gibi Bi durum olabilir mi sizce