Tugce_98 bende iki aylık gebeyim ilkinde de olmuştu bunda da oldu karnım hafif şiş ilk hamileliğimde hamile göbeğim çıkmaya başladı sanıyordum ama şimdi biliyorum hazımsızlık regl olmama gibi nedenlerden şişiyor hatta günün belli saatlerinde daha inik bazılarında daha şiş oluyor henüz bebek daha çok küçük hamile göbeğim ilkinde 6 aydan sonra baya belirmişti yani şimdiki hazımsızlıktan oluyor tahminimce