Hilalttk16 Ruvii bazı rahatsızlıklarmdan dolayı 26. Haftada hazırladım ne olur ne olmaz 😅😅 internette izlediğim videolardan kendimce lazım olacakları ekledim hastane çantasına 🤔
AzraFarah Ruvii 33 haftalık hamileyim,kaba taslak doldurdum ama doğuma yakın eksikleri tamamlar kapatırım inşallah
Ozoooo Ruvii ben ilk hamileliğime göre yazıyım kendinize iç çamaşırı don gecelik rahat kıyafetler bebeğe bi kaç takım bez ıslak mendil kundak hastanede bunlar lazım oluyor kendinize ped hasta bezi bebeğe mama ketıl kahve çay kuru meyveler olabilir
Ruvii Hilalttk16 ben hala bekliyorum neyi beklediğimi de bilmiyorum 😅 ne koysam onu da bilmiyorum acemi annelik zorr
Hilalttk16 Ruvii kızzz benimde ilk hamileliğim 😅😅 bakma öyle söylediğime en ihtiyaç olabilecek ne varsa koydum 😂😂
Mucizebebek2 Ruvii hastane çantasını geçtim yikamadim bile 😂 32+3 olduk annem gelecek ona güveniyorum galiba hastane çantası için
Ruvii Hilalttk16 tamam artık yavaştan başlarım Çarşamba doktorum var 😅 ona bir gideyim bakalım ne diyor sonra yıkar ütüler kaldırırım
Ruvii Mucizebebek2 vallahi katılıyorum sana ama yinede başlayamıyorum. Doktor kontrolünw de gideyim şimdi 33 olacağız kontrolde 33+3 olurum 1 hafta da bu İşler sürse 34 35 gibi biter sonra da artık gelir zaten
Mucizebebek2 Ruvii bnde 33 -34 gibi yapayım da hem toz olmaz dolapta diye düşünüyorum sonrada geriye pek bişey kalmıyor zaten