Esma1993 Minisanne12 dr 39. Haftayi gorcegini cok sanmiyorum dedi sezaryan istiyorum ben 38 de alincak sanirim hayirlisi artik
1nazoss Esma1993 eğer hersey normalse bebeğin pozisyonu vs normal doğum olmanı öneririm sezeryan zor çünkü başta kolay gibi ama sonrası zor bence aksilik olmadıkça umarım normal olursun…
Zeynep1601 Minisanne12 ay amin amin 💓😀ilk gebelik oğlum için sabırsızlanıyorum haliyle ballı çöreğim benim😍