2bebisannesi58 yani eşim ebubekır ıstıyor onu ezan da kullansa Yüsuf ben sectim kımlıkte yazdırtıp hayatta kullanabılır ebubekır sadece eşimle ben bılceğim ısım öylemi☺️ teşekkur ederım hic heberım yoktu isim konusundada eşimle ortak noktaya gelemedık nerdeyse cocuk dogcak bu sekıl kabul eder umarım