Ege1209 bende 35+2 deyim ☺️ Doğum çantam hazır sadece makyaj malzemelerimi koycam en son. Doğumdan korkmuyorum, bütün doğum yapan arkadaşlarım en basit kısmın doğum olduğunu söylüyor ☺️ Asıl sonrasını nasıl halledicem diye endişeleniyorum. Siz doktora ne kadar aralıkla gidiyorsunuz? Ben gecen carsamba gittim , artık haftada 1 görüşelim dedi. Çarşamba yine kontrolüm var