Demir ilaci içtiğim için kabızlık oluyorum, biraz önce de çok zorlandım, homoraitlerim coştu ama em önemlisi ilk defa oluyor, aşağıdan, da sistim yanii vajinamdan nasıl soyliycem onu da bilmiyorum vajinamdan kira Bi şişlik oldu , tuvalten kalktigim kendimi yikamak için fark etim baya Bi şişlik oluşmuş, nedenini bilen var mi ? Başına gelen var mi ? Zorlandım için mi acaba şişlik oldu? İlk gebeligim korktum biraz ? 😒😒😒