Barismom ilk hamileligimde cildim porselen gibi oldu karnım sivriydi sadece çilek aserdim 11 haftada cinsiyeti öğrendim, sadece bel ağrısı yaşadım hiç midem bulanmadi sadece tatlıdan tiksinmistim ve doğuma kadar görmeye bile tahammül edemedim çin takviminde kızdı ama oğlum oldu 😂 ikinci hamileligim yüzümde sivilcelenme oldu karnım yayvan aşırı midem bulandı 23e gidicez hâlâ kusuyorum kaşık ağrım var çin takviminde kızdı 22. Hafta detaylıda 2. Oğlumu öğrendik bunda da incir aserdim ama bulamadım 😂 belli olmuyor yani