Kızlar belki başına gelen vardır diye sormak istedim. Benim fırın ne zaman çalışsa atıyor idi neyse en son dediler ki arka kabloya buhar gider o attırır eşim çekti düzeltti bikaç aydır hiç atmıyordu bugün yine attı ve sigortayı açmamız halinde fırın asla çalışmadı. Başına gelen var mı elektrikçide bi çare bulamadı anlamadık artık neden böyle