Iremfasl_ 33+1 deyiz midem yanıyor yukarı doğru kaynama yapıyor sebebi nedir bilen var mı? Ve ne iyi gelir😩
Egeandmom Iremfasl_ artık bebek organları sıkıştırıyor mide iyici yukarı kalktığından oluyormuş bana da çok oluyor.
Bguzeel Iremfasl_ soğuk süt birde elma iyi gelirdi bana. Yediklerimle alakalı yanma yaşardım birde ona dikkat ederdim. Onun dışında birde yüksek yastıkta yatardım aksi imkansızdı yatamazdm çnkü. Sizde deneyin🫶🏻🙂