Bende günde 1 paket içiyordum hamile kalmadan. Başta çok zorlandım. İlk haftalar günde 1 dal içiyordum. Ama sonra benim 5 dk lık zevkim için bebeğimin bir ömür boyunca yaşayacağı bir hastalığa sebep verme ihtimali ile daha da azalttım. Çok cnm çekince içiyorum. Haftada 1 tane fln. Onu da içmemek gerek. Ayşe, Fatma içti bebeğinin birşeyi yok diye düşünüp içmeyin sakın. Onların bebeği belki etkilenmedi ama sizinki etkilenebilir. Benim içen arkadaşımın çocuğunun dişleri siyah çıkmıştı. Kaç tane ameliyat oldu çocuk bu yüzden. Herşeyden önce günahtır. Emanet o çocuk bize. Buna hakkımız yok