Kızlar 10+6 yım. Hiçbir şeyden tiksinme, mide bulantısı falan yaşamadım veya özellikle bir şey aşermedim. Bana şu oluyor; acıktığım zaman yemek yiyesim gelmiyor meyve yiyesim geliyor, özellikle bir meyve değil artık elime ne geçerse. Az önce dışarda yemeğe gittik, yemeği söyledim ama yerken zevk almadım, arabada mandalina vardı gittim aldım onu yedim 🫠
Yani yemekten tiksindiğim veya meyve aşerdiğim için değil ama meyveyi yemeğe tercih etme durumu.
Meyve meyve nereye kadar bilmiyorum :)