SelHan54 Ay ben içtim doktordan gizli gizli iki günde belki bir tane belki bir haftada bir tane içiyordum ama o bile çocuğumu nasıl etkilemiş, oksijen gitmeyince doktorum direk dedigi şey sigara iciyorsan hemen bırak bir nefes bile alma dedi çocuğa giden oksijen yavaşlamış gelişme geriliği başladı dedi o günden beri asla ağzıma sürmedim… Şimdi o tek tük ictiklerime dahi pişmanım çocuğun vebaline girmeye ne gerek varsa