anapanda12 Ben 3.5 sene önce oğlum için kullanmıştım bim beziyle neredeyse aynı sayılırdı ama şuanı bilemiyorum daha bende bez almadım 24ten sonra bi paket baby ne ve sleepy almayı düşünüyorum
2prens_1prenses_annesi @BilalElif1 ben oğlumda hep bezleri denedim yenidoğan sleepy almıştım pişik oldu prima ve molfix de öyle sonra e bebek bezini denedim hiç pişik yapmadı sızdırma olmadı ve biz 5 numaraya kadar yani 20 aylık olana kadar hep baby me kullandık şimdi küçük geldiği için Migros’un minies bezine geçtik