nisa_gvnr 30.haftadayım. Suyum biraz fazla olduğu için doktor erken doğum olabilir dedi. Ben daha çamaşırları yıkamadım, çanta almadım. Artık çamaşırları hazırlayıp doğum çantamı yapmalı mıyım?
Yagmurcmn nisa_gvnr tabikide yap canım zaten 2 haftayı bulur ben 32 de hazırlamıştım hala bekliyor hazırda ne olur olmaz 32 33 e kadar hazırlamakta fayda var
nisa_gvnr Yagmurcmn ne koydunuz? Biliyorsunuz etrafta 40tan fazla ebe olunca insanın kafası karışıyor🤦♀️
Yagmurcmn nisa_gvnr Benim için 2 takım pijama 2 atlet 2 kilot 1 emzirme sütyeni 2 çorap 2 tülbent şal 1 terlik 1 gümüş kapak 1 peket depend 1 göğüs kremi 1 süt sağma makinası Birde toka tarak falan Bebek için 3 takım hastane çıkışı 2 çorap 1 yelek 3 ağız mendili 4 alt açma örtüsü 1 ince battaniye 1 kalın battaniye 1 müslin örtü 1 pişik kremi Bebek bezi Biberon Emzik 1 paket ıslak mendik 1 paket temizleme pamuğu Ve puseti örtüsü canım unuttuğum olabilir
Bet1 nisa_gvnr bence hazirlamalisin canım Allah’ın işi hiç belli olmuyor ilk doğumumda hiç risk yoktu ben 30 da hazırlayıp bir köşeye koymuştum 34. Haftada aniden doğumum oldu. Şimdi 2. Hamileliğim erken doğum riskim var 23. Haftaya girmek üzereyim bugün kıyafetleri yıkadım utuleyip kaldiricam sonra kendi ihtiyaclarimi bebeğin kalan ihtiyaçlarınıda 26 27 ye kadar hazirliycam inşallah
Yagmurcmn Herşey çok pahalı belki fikir olur diye söylüyorum kızlar pijama takımlarını lcw aldım terliklerimide 2 takım 350 ye geldi yeni üyelikle terliklerde 100 e geldi onuda eşimin üzerinden almıştım
nurella32 Yagmurcmn internet sitesinden bakıyorum ama bir tanesi 300 den başlıyor önceden mi aldınız iki tane
Yagmurcmn nurella32 1 ay olmadı bile ben alalı canım kovala mutlaka denk gelecektir hatta eşine üyelik açıp birer birer alabilirsin belki ozaman daha avantajlı olur