Zeynepayse Hanımlar folik asit kullanımını kaçıncı hafta bıraktınız? Birde bazı yerlerde folik asitin zararlı olduğunu okudum hiç kullanmayan gebelerde varmış bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
GokceMom_ Zeynepayse ben kullandım canım 12 haftalıkken doktorum bıraktırdı baska vıtamın ılacı yazdı hıcbır sıkıntı yasamadım zararı da olmadı aksıne cok faydalı bır ilaç folik asit bebek için kullanman gerekır doktorun yazdıysa ben sahsen kullanman taraftarıyım benım kızım gayet saglıklı cok şükür 30 haftalık olduk bıle
Sahnedekimadam 12.haftaya kadar kullanmak gerekiyor canım, folikasit zararlıysa ceviz, brokoli avokado vs vs yemememiz gerekiyor :)
Zeynepayse Sahnedekimadam Ben zaten kullanıyorum ama öyle okuyunca da kafam karışmıştı ama devam edeceğim :)
Sahnedekimadam Zeynepayse Herşeyin fazlası zarar mesela demir kullanıyordum, fazla depolamışım haftada 2ye düşürdük gibi☺️
Zeliha76 Bende 13 haftaya giricem doktorum 15 gün daha kullan bırak dedi 20 günlük ilacım kaldı bitirsem sorun olurmuki