😄😅 İlk gebeliğim, 14.haftada doktoruma sormuştum ben de. Güldü. Mümkün değil, o hissettiğiniz gaz hareketi dedi. Anneleri inandıramıyoruz dedi birde. Ee ben hissediyorum ama diye geliyorlar dedi😄
Tıbben böyle bir şey mümkün değil imkansız dedi, üzgünüm 🤷🏻♀️