Ben kullanmadım iki çocuğumda da sürekli düzenli bir şekilde yatirdim hep gündüzleri bir tarafa yatiriyorsam geceleri tersine yatırarak büyüttüm çok şükür. İki çocuğunum da kafa yapısı çok güzel düzenli ve dengeli yaptırdıktan sonra hiç bir sıkıntı olmuyor canım