Brcnaksy Selam kızlar göğüs için gümüş kapak arıyorum bir sürü marka var ama orijinal olmadı ve kaliteli olmasını istiyorum siz hangi markadan memnun kaldınız ?
Maviboncuk52 Brcnaksy e bebekten 999 ayar olan gümüş kapağı aldım hala da kullanıyorum yara olan göğüsüm iyileşti yara olmasını da önlüyor ben memnun kaldım
Tbayram Brcnaksy Ebebekten 999 ayar olanı aldım doğuma 17 günüm var 20 gün kala kullanmaya başladım. Gün içinde bir iki saat göğüsümde tutuyorum.
Maviboncuk52 minikdugm3 ılık suda yıkadım daha sonra göğüs uçlarıma koydum sütyenin altında kalıyor zaten her emzirmeden sonra yıkıyorum kullanımı yazıyor zaten bilgi kitapçığında doğumdan önce kullanmanızı tavsiye ederim hamilelikte kullansaydım yara olmazdı