uras geçmiş olsun arkadaşım ben de iki gündür bel ağrısından ölücem. Tecrübelisiniz siz acaba nasıl bi ağrı tarif edebilir misiniz? Benimki adet olmuş gibi belim ayrılıyo gibi bide kasıklarda yanma ağrı hissi var. Bi önceki gece nstye girdim sancı çıkmadı çok fazla ama dün geceden beri hiç uyumadım belim çok kötü kudurtuyo resmen. Bu mudur acaba doğum sancısı ? Ha bide bu arada vajinada batma hissi de var. Allahım ölüyorum galiba 😩😩