yanlisanlamaama eylulasd1_ ben başladım. Ağır grip geçirdim 24.haftamda d dimer değerim çok yüksek çıktı oksapar başladık uzun süre kullanacağım sanırım çünkü d dimer değerim çok yavaş düşüyor 😢