oznursari 10+0 da erkek gördü doktorumuz. Bu kadar erken bekliyodum aynı durumu yaşayan var mı? Sanırım erkek değişmez daha sonra değil mi?
Cerennn1 oznursari benimki 14. Haftaya kadar erkek dendi sonra kiza döndü ama bu doktorunuzun tecrübesine cihazina bebegin pozisyonuna göre değişebilir belki sizin doktorunuz yanilmaz
oznursari Teşekkür ederim cuma günü ikili teste gidicem tekrar sorarım bakalım değişecek mi. Kız da olsa erkek de olsa hazırım miniğime, sağlıklı olsun da 🥰