AdinsMom Selam kızlar 31 haftalık gebeyim delta hastanesi reyhan topuz hanıma giden muayene olan var mı sezaryen düşünüyorum hakan gürbüz beyi de öneriyorlar yakın zamanda doğum yapam muayene olan var mı acaba ilgi alaka nasıl
glycnkrt AdinsMom ben tahir tosyalıya gidiyorum. onun sayesinde hamile kaldım. 3 hafta sonra doğumum olcak. Reyhan hanım biraz sert gibi duruyor bilmiyorum beğenen tanıdıklarım var. Faruk bey içinde iyi diyolar. ama ben Tahir beyden şaşmadım temmuzdan beri ona takipliyim.