busenaz68 Gebelikte panocer kullanan varmı bana doktorum pulcet yazmış ama eczane farklı ilaç vermiş muadil diye gebelik belirtmemiş eşim kullanılır mı bu ilaç bilgisi olan yazabilir mi? 🙏 Midem çok ağrıyor ve yanıyor internette de net cevap bulamadım
deryaumay20 busenaz68 ben kullanıyorum yazdı doktorum 33. Haftasan itibaren kullanıyorum çünkü yemek yiyemiyordum
busract68 busenaz68 canım ikiside aynı ilaç sadece ticari isimleri farklı rennie şurup ya da çiğneme tabletide kullanabilirsin mide yanmasına çok fayda ediyor
busenaz68 busract68 ay Aksaraylı misin 68′i gördüm orda 😁😊 32 haftaya geldik mide sorunları başladı oda tuzu biberi tabiki içimizde insan büyütüyoruz ama halsizlikle birleşince biraz zorluyor
busract68 busenaz68 kesinlikle haklısın çok zor mide ile baş etmek allahtan benim arada sırada oluyor günlük yaşadığım bir problem değil
Ezgifatma2010 Ben baştan beri kullanıyorum pampas yada pancoer bişey olmaz dedi doktorum rabbime emanet