dlndln 23 haftalığım hiç eksiğimiz yok 🥰🥰 görseller bulunmuyor yaa ikinci gebeliğim ve ikiz oldukları için alışveriş fazlını erkenden bitirdim ☺️ hastahane çıkışları baya bi 20 adet 5 li tam takım sonrasında 3/6 ay içinde tulum tarzı tek oarça geneli hava çok sıvak oluyor önceki doğumumda temyzdaydı bu yüden böyle yercih ettim kendime de bir takım almışım eşim eşofman satıyıor bir iki takım daha getircek bu kadar ☺️