snngnl Gebelikte kaynanamin saçını boyadım. Maske takmama rağmen kokusu geliyordu. Şimdi çok endişeliyim. Saç boyatanlar oldumu? Yada benzer durum yaşayanlar?
irembasoglu37 snngnl ben saçımı boyadım ama hava alan bir yerde yaptım ve solumamaya çalıştım hiçbir şey olmadı