9 haftalık hamileyim bacaklarda goguslerde çocukluktan beri kilo alıp vermeye bağlı çatlaklarim var. Adet donemelrimde bile göğüslerim öyle siserdi ki yatamazdim taşıyamazdim ağırlığından. İri olan goguslerim herzamankinden 2 kat daha iri şuan şimdiden kaşınıyor arada bacak ve kalça kısımlarım da kaşınıyor. Riskli gebelik geçirdiğim için sürekli yatıyorum. Kilo almamaya çalışıyorum ama zaten kilom vardi. Benim gidişat neyi gösterir bilmiyorum ama bebek yağı kullanıyorum şimdilik.çok erken diye herhangi bir krem filan almadım. Çok sıcak suyla yıkanmayın dus jeliniz nemlendirici özellikte olsun hatta her duşta sabun kullanmanıza hergun dus almaniza gerek yok cildi kurutuyor. İlik suyla yıkanıp vücudumda su damlacıkları varken tüm vücuduma bebek yağı sürüyorum bol bol. Yüzüme serum filan biseyler yapana kadar vücudumda bir süre emiliyor sonra kıyafetimi giyiyorum. Kaşıntı hissettiğinizde hemen nemlendirin.