AtlaSeda
Nmhrkl
Nmhrkl
Kızlar ben de tam da bugün Normal doğumu desteklemesinden dolayı ve suda doğum yaptırmasından dolayı Nehir Bayrama gittim ilk defa. Sürekli olumlu yorum gördüğüm için heyecanlı ve hevesliydim. Ama kendisi tam bir Kibir abidesi. Şişirilmiş kişilik. O kadar google yorumları ve instagram övgüleri ile yüksek bir muhabbet ve ilgiyle yanına gittim ki.. asla bir onyargim yoktu. Kendisinde suda dogum yapmak istiyordum. Ama içeri girer girmez soğuk suratı ile karsilastim. Keşke bu kadarla kalsaydı. Sorduğum sorulara bu saçma bi soru diyip durdu. Sorularımın saçma olmaması bir yana, saçma olsa dahi bunu bu şekilde ifade etmesi haddine değil. Kimsenin değil. Sorumu defalarca tekrarlamama rağmen algısı yetmiyormuş gibi farklı cevaplar verip durdu. Ben bu soruyu cevaplamayacağım deyip durdu. Saçma bi soru diyip durdu. Sorularım hiç Saçma değildi ama hadi ki saçma olsun bu şekilde söylenir mi muhataba?? Israrla bu sorular saçma cevaplamayacağım bunları dedi Şok oldum Hiç böyle bir şey beklemiyordum. Devlette böyle muamele görmedim. Verdiğim para da haram olsun. Videolarındaki gülen yüzü asla yoktu. Sanirim diğer yüzünü oraya koymuş. Şişirmeyin böyle tipleri. Yukarıdan bakıp her hakkı kendilerinde buluyorlar sonra. Yazık gerçekten yazık. Bu kadar övgü dolu yorumun yorumlarında Benim yorumum gerçekçi gelmiyorsa gidin bizzat Görün o kadar diyorum. Bir daha o doktorun değil hastanenin bile kapısından geçmem.