Kızlar bugün 39+1 günlük hamileyim. Dün çatı muayenesinde çatımın çok dar olduğu anlaşılması üzere pazartesi gününe sezeryan randevusu verildi. Çatı muayenesi üzerine mi anlamadım dünden beri rahmimde ve pelvis kemiğimde ağrılar var, magnezyum içtim şimdide belimde ağrı var ve arada karnımda regl sancısı gibi ağrım var sizce bebek mi geliyor ne yapmalıyım.