NurcanBykdagDemiray 34+3 tüm geçtiğimiz haftalarda kanama sebebiyle sabah akşam progestan ve nidicart alıyordum. Bu sabah işe geldim yine medicalpark samsunda çalışıyorum diş teknikeriyim öğlene kadar hafif ağrılarım vardı tam öğle arasının bitiminde wc ye girdim kanamm olunca yukarı doktoruma kontrole çıktım nst bağladı sancılar çıktı 30-40-50 arası alttan muayene etti 3 cm açıklık var yatışını veriyorum hemen doğumu durduralım durmazsa şansa doğurursun dedi. Yatışım yapıldı ilaçlarım veldi ciğer geliştirici ilk doz yapıldı diğeri sabah saat 4 te yapılıacaktı. Nst tekrar çekildi herşey normal sancılarım yok. Saat akşam 9 da hafif gözüm Dalmıştı ki suyum geldi heöşire baktı açıklık halen 3 cm nst 30 ama 2 dk da bir sancı giriyor şiddetli dua ediyorum of puf ister istemez O sırada annem meryem ana otunu suya koydu sürekli büyük küçük tuvaletim geliyor birkaç kez çıktım en son artık dayanamıyorum snarsınz acayip bir büyük tuvaletin var sonra normal doğumla ilgilenen ebeyi çağırdılar geldi açıklığıma baktı ohoo açıklık tam hemen doktora haver verelim dedi doktorum 10 dk içinde buradaydı koştur koştur geldi sağolsun o gelene kadar beni doğumhaneye aldılar sedyeyle hazırladılar orayı dr hanım gelmek üzeredir deyip çatala aldılar zaten 2 dk ya da geldi alınca eşimde doğumdaydı. Ikınmalarda çevrimdışıydım herkes ıkın diyor ebe karnıma bastırıyor en son bir ıkındım zaten bütün ağrılarım herşeyim geçti o an ama ölü gibiydim pert olmuştum herkese dua ettim teşekkür ettim çok yardımcı oldular çok ilgilendiler. Doktorumun işi bitti konuştul ettik o da evine gitti. Küveze konulmadı şuan yanımda saturasyon vs herşey iyi ama ara ara oksijen veriyor emdi şekeri de iyi çok şükür . 00.05 de doğru 47 cm 2300 gram. Herkese Allah yardım etsin kolay doğumlar hayırlı ve sağlıklı bir şekilde olsun
Hs4523 NurcanBykdagDemiray kaç haftalıkken Doğum yaptınız 34+2 demi? Maaşllah küvezede alınmamış hayırlı uğurlu olsun Allah sağlıklı ömür versin❤️
Hatunnn NurcanBykdagDemiray canm hayirli olsun , ben seyi anlamadim sacncilar icin 120 180 ler dogum sancisi diyor doktorum 50 lerdeyken mi oldu yani dogum erken dogum oldugu icin mi yoksa.
NurcanBykdagDemiray Hs4523 34+3 yani dün eet çok şükür alınmadı bu akşam taburcu olacaktım yarın sabah çıkayım dedim olur dediler
NurcanBykdagDemiray Hatunnn aslında çok sancım vardı ama sancı 30 larda gösteriyordu çok az dediler bekleteceğiz vs derken 2.5 saatte tam açıldım ve doğum oldu