Sultan67 Kizlar 25+5 hamileyim sağ bacağımda değişik bi ağrı var batma şeklinde bide şimdi fark ettim iç çamaşırımda ıslaklık var bu ne olabilir kötü oldum
Akshulya Sultan67 akıntıdır belki bacagındakide kramp olabilr doktorunu bi ara sor hareketlerini hissediyormusum
Esraabrklu Sultan67 iç çamaşırındaki ıslaklık akıntıdır olabiliyor.bacagindaki o ağrı ise bende hep oluyor yoğurt süt tüket bolca .Mesela dün resmen sakat olmuştum .Ama geçiyor sonra yine oluyor.normal deniliyo bilmiyom
Aselim Sultan67 canım iki saat içinde hissetmen lazım hastaneye bi git yada doktorunla görüş canım benim baksınlar
ozgesoy28 Sultan67 canım geçen akşam yani 2 gün önce bendede aynı şekilde oldu hatta gece 2de acile gittim hiç bi sıkıntı çıkmadı bacağımı resmen hissetmiyodum agrıdan ama bağlar geriliyomuş o yüzden oluyor bende 19 haftayı bitiriyorum
Esmaa Selam canim bacak agrisi mendede var cox vaxt gece tutur agri islak bende bifefa olmusdu doktoruma didim dedi sizma ola biler bi doktora gorun istersen ben getmedimm amma😕
Sultan67 Aselim bu haftalarda normalmiş canım benim kuzumda tatli bişeyler yiyince oynadı çok şükür 💕 merak etmen beni çok mutlu etti teşekkür ederim sorduğun için canım beniiimmm
Aselim Sultan67 ne demek hepimiz bir anneyiz sonuçta aynı hisler duygular içerisinde olduğumuzu düşündüğümüzü düşünüyorum 😘😘
Sultan67 Aselim %1 ihtimalle hamile kaldim herkes için çok güzel bi duygudur eminim ama ben çok korkuyorum ufacık şeyler gözümde kocaman oluyor Rabbim hepimize sağ salim doğum yapmayı nasip etsin canım beniim 💕💕😘😘