Ozge111 ben beyazını kullanıyorum 7 aydır, daha ikinci ayında fırının ampulü patladı servisi aradım garanti kapsamında olmadığını söyleyip ücret karşılığında yapabileceklerini söylediler yaptırmadım. Onun dışında pişiriminden vs memnunum 3500 almıştım o paraya fazlasıyla iş görür