Merhaba bende 6. Haftada soğuk algınlığı geçirdim. Doktorum ve sağlık ocağına sorduğumda ilk 3 ayda ilaç almak kesinlikle yasak dedi burun spreyi dahi vermedi. Bol bol portakal, ballı süt, ballı limonlu ıhlamur ve ıstrahat ettim. Çok geçmiş olsun en kısa sürede atlatırsınız inşallah.