Betus123 Kızlaaar 8. Ayıma gircem iki gün sonra ondan mı kaynaklı acaba nefesim çok daralıyor sanki hava bana yetmiyor camı açıyorum yine yetmiyor bugün çok sık oldu bu Doktoruma danışsam mı yoksa normal bir durum mu acaba ?
AdaKaranfili Betus123 aynen bende 7 ayi bitirib 8 aya gecicem.bende de nefes daralması oluyor.bunaliyorum.icim sıkılıyor anidən. Sıcaklık gelip gidiyor.
Betus123 Ya bunun için bişi var mı acaba ne bileyim korse tarzı bişi çünkü göbeğimi aşşağıdan hafif kaldırımca rahatlıyorum sanki Ama hep öyle tutamam korsede sıkar yani bi çözüm yokmudur yoksa boğulcak gibi oluyorum